سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

فضاي باز خانه خود را با سقف هاي متحرك قابل استفاده كنيد

پوشش هاي افراز اقدام به طراحي، ساخت و نصب پوشش متحرك بر روي فضاهاي روباز نموده

فضاي باز خانه خود را با سقف هاي متحرك قابل استفاده كنيد

۶۴ بازديد

سقف‌هاي متحرك باعث كارايي بيشتر فضاهاي باز خانه مي‌شوند و مي‌توانيد از اين فضاها استفاده بهينه داشته باشيد و زيبايي خانه خود را افزايش دهيد. اين سقف‌ها را مي‌توانيد در انواع مختلف سفارش دهيد. متناسب با هر مكاني قابل ساخت هستند و باعث مي‌شوند فضاي زير آنها از نور خورشيد و باران و برف در امان بمانند. اين سقف‌ها از مواد اوليه مرغوب ساخته مي‌شوند و كاركردي مطلوب دارند و مدت زمان زيادي قابل استفاده هستند.

فضاي باز خانه خود را با سقف‌هاي متحرك قابل استفاده كنيد

عوامل جوي كمترين تاثير را بر روي اين سقف‌ها دارند و بدون تغيير رنگ و يا تغيير در عملكرد، به مدت طولاني كار مي‌كنند. تمامي قطعات استفاده شده در قسمت‌هاي متحرك اين سقف‌ها، از مواد باكيفيت بوده و عملكردي ايده‌آل ارائه مي‌دهند. مي‌توان پوشش‌هاي مختلفي را متناسب با كاربرد و محيط، براي سقف متحرك انتخاب كنيد. تمامي پوشش‌هاي موجود در افراز از بهترين‌ها هستند و دوام زيادي دارند. اين پوشش‌ها در طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌هاي مختلف بوده كه آنها را براي هر كاربردي مناسب مي‌كنند.

 

در چه جاهايي مي‌توان از سقف‌هاي متحرك استفاده كرد

اين سقف‌هاي متحرك به خاطر انعطاف بالايي كه در طراحي دارند و قابل ساخت به صورت‌هاي مختلف هستند، مي‌توان از آنها در بسياري از مكان‌ها استفاده كرد. به راحتي مي‌توان با استفاده از آنها يك محيط روباز را به جايي با سقف قابل اعتماد تبديل كرد. استفاده از اين سقف‌ها نيازي به مجوز ندارد و به راحتي مي‌توانيد از آنها براي كاربردهاي مختلف استفاده كنيد. در تمامي اندازه‌ها قابل ساخت هستند و حتي مي‌توانيد آنها را در مكان‌هاي كوچك نصب كنيد.

يكي از جاهايي كه مي‌توان از اين سقف‌هاي متحرك استفاده كرد، در حياط خانه است. اگر حياط خانه شما اندازه بزرگي دارد و نمي‌توانيد در طول روز و در فصول سرد سال از آن استفاده كنيد، با نصب اين سقف‌ها مي‌توانيد محيط حياط خانه خود را قابل استفاده كنيد. اين سقف‌ها قابليت اين را دارند كه محيط زير سقف را از محيط بيرون جدا كنند. باد، باران و برف نمي‌تواند به داخل اين سقف‌ها نفوذ كند. با قرار دادن آنها در حياط، محيط خانه خود را مي‌توانيد افزايش دهيد و از حياط در تمامي روزهاي سال استفاده كنيد و در زمان‌هايي كه مايل باشيد، به راحتي جمع مي‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.