سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

آرشیو خرداد ماه 1399

پوشش هاي افراز اقدام به طراحي، ساخت و نصب پوشش متحرك بر روي فضاهاي روباز نموده

كم شدن هزينه هاي نگهداري از استخر با سقف متحرك

۶۷ بازديد

شما مي‌توانيد با استفاده از سقف استخر هزينه‌هاي نگهداري از استخر شنا را به ميزان قابل توجهي كاهش دهيد. در زير، مواردي را مشاهده مي‌كنيد كه باعث مي‌شوند كمتر براي استخر هزينه كنيد و بتوانيد از آن در روزهاي بيشتري استفاده كنيد. استفاده از پوشش براي استخر همچنين مي‌تواند امنيت بيشتري ايجاد كند.

كم شدن هزينه‌ هاي نگهداري از استخر با سقف متحرك

چگونه سقف متحرك استخر هزينه‌ها را كم مي‌كند؟

استخرها به روش‌هاي گوناگون نياز به پرداخت هزينه براي نگهداري دارند، در صورتي كه استخر به سيستم گرمايشي مجهز باشد، تبخير بزرگ‌ترين منبع از بين رفتن انرژي است. تبخير آب به انرژي زيادي نياز دارد و باعث مي‌شود بابت گرم كردن مجدد آب، انرژي مصرف كنيد.

ميزان تبخير آب از يك استخر در فضاي باز به دماي استخر، دما و رطوبت هوا و سرعت باد در سطح استخر متفاوت است. هرچه دماي استخر و سرعت باد بيشتر و رطوبت هوا نيز كمتر باشد، ميزان تبخير بيشتر است. در مناطق بادي، مي‌توانيد از سقف متحرك استخر براي كاهش تبخير استفاده كنيد. سقف بايد به اندازه كافي بلند و به اندازه كافي بزرگ‌تر از محيط استخر باشد تا بتوان در زمان بسته بودن سقف از استخر استفاده كرد.

پوشش متحرك استخر، تبخير از استخر روباز را به حداقل مي‌رساند. پوشاندن استخر، تنها وسيله موثر براي كاهش هزينه‌هاي نگهداري از استخر است. پوشش‌هاي استخر نه تنها مي‌توانند باعث كاهش تبخير شوند، بلكه باعث مي‌شوند در روزهايي كه دماي هوا خيلي گرم نيست، دماي داخل را در حد مطلوب نگه دارند تا بتوان از استخر شنا استفاده كرد. همچنين هنگام پوشاندن استخر، مي‌توانيد وسايل گرمايشي را خاموش كنيد و اين باعث صرفه‌جويي بيشتر در انرژي نيز مي‌شود.

منبع: كم شدن هزينه‌ هاي نگهداري از استخر با سقف متحرك